★★★★☆
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2010-02-09
Flip the Funnel: How to Use Existing Customers to Gain New Ones - de Joseph Jaffe (Author)
Details Flip the Funnel: How to Use Existing Customers to Gain New Ones
La ligne suivant contient les spécificités communes concernant Flip the Funnel: How to Use Existing Customers to Gain New Ones
Le Titre Du Fichier | Flip the Funnel: How to Use Existing Customers to Gain New Ones |
Date de Lancement | 2010-02-09 |
Traducteur | Gurjinder Ecrin |
Chiffre de Pages | 928 Pages |
La taille du fichier | 20.17 MB |
Langue du Livre | Français et Anglais |
Éditeur | Airiti Press |
ISBN-10 | 1671707080-LWT |
Format de e-Book | AMZ PDF EPub CWK TR3 |
Créateur | Joseph Jaffe |
EAN | 824-7330076242-OLB |
Nom de Fichier | Flip-the-Funnel-How-to-Use-Existing-Customers-to-Gain-New-Ones.pdf |
Télécharger Flip the Funnel: How to Use Existing Customers to Gain New Ones Livre PDF Gratuit
Throughout Flip the Funnel Jaffe really stresses the importance of transparency among businesses Flipping the funnel is all about empowering and trusting the customers He also stresses the idea that a company should focus on their existing customers This makes a lot of sense Businesses are always giving out incentives to become a new customer but it seems as if the rewards for existing customers are not as prominent
Joseph Jaff explique dans son livre « Flip the Funnel How to Use Existing Customers to Gain New Ones » que l’acquisition de nouveaux clients doit se réaliser par l’intermédiaire de vos clients actuels
In most businesses it costs roughly fivetoten times more to acquire a new customer than it does to retain an existing one and yet companies continue to dis…
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Joseph Jaffe auteur de ” Flip the Funnel How to use existing customers to gain new ones “ déclare que l’ère de l’entreprise dans laquelle nous vivons va bientôt prendre fin La plus grande raison est la taille la taille et encore la taille parce que selon lui ce n’est plus un stimulateur de croissance mais un inhibiteur de croissance Le livre se veut un signal d’alarme pour les entreprises qui en ont besoin
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