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★★★★☆

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2010-02-09
Flip the Funnel: How to Use Existing Customers to Gain New Ones - de Joseph Jaffe (Author)

Details Flip the Funnel: How to Use Existing Customers to Gain New Ones

La ligne suivant contient les spécificités communes concernant Flip the Funnel: How to Use Existing Customers to Gain New Ones

Le Titre Du FichierFlip the Funnel: How to Use Existing Customers to Gain New Ones
Date de Lancement2010-02-09
TraducteurGurjinder Ecrin
Chiffre de Pages928 Pages
La taille du fichier20.17 MB
Langue du LivreFrançais et Anglais
ÉditeurAiriti Press
ISBN-101671707080-LWT
Format de e-BookAMZ PDF EPub CWK TR3
CréateurJoseph Jaffe
EAN824-7330076242-OLB
Nom de FichierFlip-the-Funnel-How-to-Use-Existing-Customers-to-Gain-New-Ones.pdf

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Throughout Flip the Funnel Jaffe really stresses the importance of transparency among businesses Flipping the funnel is all about empowering and trusting the customers He also stresses the idea that a company should focus on their existing customers This makes a lot of sense Businesses are always giving out incentives to become a new customer but it seems as if the rewards for existing customers are not as prominent

Joseph Jaff explique dans son livre « Flip the Funnel How to Use Existing Customers to Gain New Ones » que l’acquisition de nouveaux clients doit se réaliser par l’intermédiaire de vos clients actuels

In most businesses it costs roughly fivetoten times more to acquire a new customer than it does to retain an existing one and yet companies continue to dis…

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Joseph Jaffe auteur de ” Flip the Funnel How to use existing customers to gain new ones “ déclare que l’ère de l’entreprise dans laquelle nous vivons va bientôt prendre fin La plus grande raison est la taille la taille et encore la taille parce que selon lui ce n’est plus un stimulateur de croissance mais un inhibiteur de croissance Le livre se veut un signal d’alarme pour les entreprises qui en ont besoin

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